PDF -> Text

Milan Vancura milan at ucw.cz
Thu Jul 25 10:47:04 CEST 2002

> Bookmarky mohou byt v Unicode. Je to napsano jiz v dokumentaci PDF 1.2,
> ale empiricky jsem vyzkousel, ze Acrobat 3 si s tim neporadi. Acrobat 4
> jiz ano, ale kdyz si pak nekdo takovy text precte Acrobatem 3 (a bohuzel
> Adobe nedela ani Reader pro vsechny systemy, takze posledni "portable"
> verze je 1.2, tj. Acrobat 3), je vysledek jeste horsi nez bookmarky bez
> diakritiky.

Presne tak, nestihl jsem posledne napsat vse, protoze mam ted docasne omezeny
pristup k Inetu. Tech detailu je strasna spousta, mohl bych o tom sepsat
nejakou docku, pokud by byl zajem, ale zabralo by to dost casu. Takze spise
odpovedi na konkretni dotazy. Namatkou, co jsem minule nepopsal: jak je to s
TrueType fonty, proc Lido funguje a CS fonty ne, jake dalsi problemy s jinak
ziskanymi ceskymi dokumenty jsou (texty typu "ABCDEFGHIJ" znamenajici "Dobry
den", avsak strojem nerozlustitelne apod.) a proc Acrobat obcas vymysli uplne
zvracene hranice mezi slovy...

Milan Vancura