PDF -> Text

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Jul 25 11:07:24 CEST 2002

On Thu, 25 Jul 2002, Milan Vancura wrote:

> TrueType fonty, proc Lido funguje a CS fonty ne, jake dalsi problemy s jinak

To je divne, ze by CS fonty nefungovaly. Kdyz v Acrobatu 5 CZ pribalili
nastroj na indexovani ceskych a slovenskych dokumentu a prohledavani,
zkusil jsem to samozrejme na Zpravodajich. Ty jsou sazeny v CS fontech,
nekolik prispevku je v DC fontech. Fungovalo mi to dobre na cestinu i
slovenstinu a spravne se rozeznaji i ligatury fl a fi, trojite ligatury
ffl a ffi se v ceskych a slovenskych textech nevyskytuji, takze to jsem
nezkousel.

> Milan Vancura

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz