PDF -> Text

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Jul 25 09:53:59 CEST 2002

On Wed, 24 Jul 2002, oldfrog wrote:

>  > na samotne nazvy glyphu se vetsinou nelze moc spolehnout
>
> To mne od Adobe rikali take, vysvetlili tim spatnou kompatibilitu pdf.
> Rekli , ze zavisi prave na tom, jak jsou ve fontu znaky pojmenovane.
> Tak jsem se ptal, ktere fonty mohu spolehlive pouzivat, a oni
> nebyli schopni odpovedet! Bida...

Nedivte se. Fonty dela kdekdo a ty ceske jsou velmi casto zmrsene. V
distribuci ghostscriptu najdete makro, ktere zobrazi vsechny znaky, ktere
jsou v Encoding, spolecne s kodem a snad i jmenem. Ja jsem si to upravil
tak, ze se vytisknou i znaky, ktere nemaji prirazeny kod v intervalu
o..255 (a stejne jako v AFM se u nich tiskne kod -1). Pak staci jenom
zkontrolovat, zda nazvy odpovidaji. Mohu to ve svem pocitaci najit a
poslat.

>  > Nechce se nekomu ty cmap soubory pripadne dalsi podporu maker
>  > pro casto pouzivane sady fontu vytvorit a venovat do sirene
>  > distribuce (texlive)?
>
> Da se nekde docist, jak na to?

A neni pritomnost cmap souboru pricinou toho, ze mi Acrobat 3 hlasi "Bad
CMAP"? Ja bych rad pouzival novejsi verzi Acrobata, jenze Adobe ji nechce
udelat...

> Dik,
> OldFrog.

Zdenek Wagner