Ako na EPS s Originom

Anton Surda fyzisurd at savba.sk
Thu Jul 4 10:56:42 CEST 2002

> Dobry den,
>
>   Narazil som na jeden problem s ktorym si neviem uspokojivo poradit.
> Mam vytvorene grafy v Origine 6 a potreboval by som z nich vytvorit
> eps subory. Fakticky je tu moznost priamo ulozit grafy v eps formate,
> ale v tomto pripade sa mi stracaju popisy ku grafom (kde su pouzite napr.
> grecke pismena).

Aj ja som bol prekvapeny, ze Origin nedokaze vytvorit dobry EPS. Perfektne
vsak funguje standartna cesta: Vytlacit obrazok do suboru ako EPS pomocou
postscriptoveho ovladaca tlaciarne c. 4 (vo Windows). (Hlavicka PS suboru
bude obsahovat nieco ako PSCRTDRV4). Ja konkretne si nastavujem tlaciaren
Apple LaserJet600, ale je to asi jedno. Tento ovladac je lepsi ako
originalny od Adobe. Ma iba jedinu chybu obcas vsuva do suboru prikaz
setpagedevice, ktory je fatalny. Uplne vsak staci vymazat prislusne logicke
celky, ktore ich obsahuju (vyznacene zatvorkami).

V "properties" ovladaca si musite nastavit EPS. Default je nieco ako "PS
optimized for speed".

Zdravi

A. Surda