Ako na EPS s Originom

Jan Houstek houstek at karlin.mff.cuni.cz
Thu Jul 4 17:11:18 CEST 2002

> Dobry den,
>
>   Narazil som na jeden problem s ktorym si neviem uspokojivo poradit.
> Mam vytvorene grafy v Origine 6 a potreboval by som z nich vytvorit
> eps subory.
> [...]

No, cesta pres bitmapu je IMNSHO blbost. Ja to sveho casu resil tak, ze
jsem to ulozil jako WMF, ktery jsem pak nacetl v programu jmenem sketch
(myslim), kde jsem to dodatecne upravil a ulozil do eps. Popisky se
ztratily uplne, ale to mi nijak zvlast nevadilo, stejne jsem si je
predelaval, aby byly konzistentni s textem, do ktereho jsem graf
zaclenoval.

Jinak od jiste doby pouzivam na grafy gnuplot a jsem maximalne spokojeny.
S Originem spolupracuje jednoduse, staci si Originem nechat data
vygenerovat do textoveho souboru, ktery pak v gnuplotu nactete.

-- Honza Houstek