Ako na EPS s Originom

Erik Bartos bartos at thsun1.jinr.ru
Thu Jul 4 10:00:52 CEST 2002

Dobry den,

  Narazil som na jeden problem s ktorym si neviem uspokojivo poradit.
Mam vytvorene grafy v Origine 6 a potreboval by som z nich vytvorit
eps subory. Fakticky je tu moznost priamo ulozit grafy v eps formate,
ale v tomto pripade sa mi stracaju popisy ku grafom (kde su pouzite napr.
grecke pismena).
  Druhy sposob ktory som pouzil, bolo vytvorenie bmp a nasledovne
skonvertovanie v Adobe Photoshop, ale bud som tym dosiahol subor velkeho
rozmeru (radovo MB) alebo nie uspokojivej kvality na tlacenie.
  Treti sposob, ktory ma napadol bolo vytlacenie grafu priamo na PS
tlaciarni do suboru ps, ten skonvertovat v GhostView do eps. Ale po
vlozeni obrazka do textu sa mi obrazky nezobrazuju na obrazovke v dvi a
ps vytupe, len v pripade vytvorenia pdf vystupu. Ja by som to vsak
potreboval aj pre ps. Mohli by ste mi poradit ako na to?
  S pozdravom,
			Erik Bartos