pdfxmltex

Jirka Kosek jirka at kosek.cz
Wed Jan 30 23:06:51 CET 2002

Bohdanecky Zdenek Jr wrote:

> 4. po spusteni 'pdfxmltex dok.fo' se mi do logu zapise nasledujici, ze
> neexistuje dok.cfg -- nevim, k cemu takovy cfg soubor slouzi a zda je
> nutny. ?

Nutný není, patrně z něj xmltex/passivetex umí načíst nějaké lokální
definice.

> 5. pak se mi prubeh zasekne na nejakem chybejicim souboru s definici
> kodovani... Nevite, prosim, oc se jedna a kde bych schazejici soubor
> nasel? S LaTeXem nedelam. Rovnez se to pta po nejakem tipa balicku.

Na stránce PassiveTeXu je seznam všech balíčků/stylů, které váš TeX musí
znát.

> 6. vysledny soubor viz priloha
>
> Nadpis by asi mel byt spravne vycentrovany. Predpokladal bych, ze URL
> bude aktivni link, zde je vypsan v hranatych zavorach. Hlavne nektere
> akcenty (hacky, tecka nad 'i') jsou usazeny vyse, nez by mely.

FO styly i PassiveTeX jsou dost "work-in-progress" -- čekat od nich
zcela perfektní výstup bez nutnosti vlastního doladění v současné době
nelze.

  Jirka Kosek
  e-mail: jirka at kosek.cz
  http://www.kosek.cz