pdfxmltex

Bohdanecky Zdenek Jr bohdik at bohdik.cz
Thu Jan 31 10:42:56 CET 2002

Dobry den,

TB> Jedna se o to, ze potrebujete balik cyrillic. Muzete si ho napr. doinstalovat
TB> z TeXLive. Je to pod tex-langcyrilic-cyrillic

Dekuji, uz jsem si doinstaloval tento i dalsi baliky (tipa...), krome
Stmaryrd (ktery je zminen autorem PassiveTeXu) -- ten se mi nechtelo
zatim slozite instalovat z archivu CTANu -- snad jej nebudu
potrebovat.

Jeste jsem nezkoumal, jak je to s temi aktivnimi odkazy v pdf -- umi
je PassiveTeX (nejaka nutna konfigurace?) ci nikoliv? Po prostem
zkompilovani ukazky je odkaz uveden v hranatych zavorkach.

Pan Kosek pise, ze DSSSL styly jsou na ustupu, tak jsem se jimi a
potazmo JadeTeXem nezabyval. Jestlize se da RTF ziskat z
DocBooku zatim pouze pres DSSSL (nikoliv XSL), asi by mi nezbylo, nez
experimentovat i s timto. Pak bych mohl jako on zpracovat RTF Wordem a
Acrobatem do PDF, coz by melo prinest lepsi kvalitu.

BTW: Rad bych absolvoval u Borlandu i skoleni XSL FO, ale jeste chybi
alespon 2 ucastnici, aby vypsali termin, kdybyste nekdo nahodou chtel
take jit... :-b

--
S pozdravem
Zdeněk Bohdanecký Jr.