pdfxmltex

Tomas Bures ghort at pauline.vellum.cz
Wed Jan 30 19:04:27 CET 2002

Dobry den,

s tim problemem, ktery mate v bode 5. jsem se zrovna pred chvili potykal.
Jedna se o to, ze potrebujete balik cyrillic. Muzete si ho napr. doinstalovat
z TeXLive. Je to pod tex-langcyrilic-cyrillic
Pak vse zacne behat.

Co se tyce toho cfg souboru, tak to mi u me take hlasi. Generovani pdf to nevadi,
ale co to je take nevim. ;))

Tomas Bures