Instalace

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Tue Jan 29 12:29:39 CET 2002

Ve vsech novejsich distribucich SuSE Linuxu je TeX (konktetne teTeX)
vcetne cestiny obsazen, nemusite nic shanet a stahovat. Alespon v
me posledni, SuSE 7.2 tomu tak je. Divil bych se, ze by to v 7.3
bylo jinak. Neni ani potreba pocestovat, jen pouzivat prikaz
cslatex misto latex, a pripadne doplnit cs fonty do fontmap,
prislusny soubor je taky soucasti distribuce. V distribuci
je i obsahla dokumentace, napr. pro cestinu v
/usr/share/doc/packages/cstex. Uz jsem instaloval
SuSE Linux na nekolika strojich, a zprovozneni csTeXu nikdy
nebyl problem.

                         Lubos Kloc