Instalace

cslatex at seznam.cz cslatex at seznam.cz
Wed Jan 30 22:39:02 CET 2002

Tak na těhlech stránkách se mi poprvé (tedy poprvé to bylo tehdy, když jsme
u nás uvěřili fámě, že pan Jiří Kosek píše svoje knihy v LaTeXu - kdo by
nechtěl jít v jeho stopách ;-) zalíbil LaTeX natolik, že jsem v něm začal
psát. >>> http://www.ekf.vsb.cz/kat/k156/mc/latex/ ... Sice pocházím z
Windowsovských vod, ale Linux mám taky a inforamce nabyté z těchto stránek
mi pomohly i v Linuxu !

Jo a v SuSE je rovnou počeštěný LyX !!!

Petr Novák - cslatex at seznam.cz

PS: Dám na Vás, snad mě nikdo nezastřelí ;-) !