Instalace

Jirka Cech cechjir at hotmail.com
Tue Jan 29 12:06:47 CET 2002

Chci se zeptat zda se da se nekde najit navod, pripadne zda mi nekdo poradi
jak nainstalovat LaTeX (myslim tim nejakou distribuci ne jen to makro) na
pocitac s Linuxem? Konkretne Suse 7.3 CZ.
Jakou distribuci a co vse budu muset udelat.

Hledal jsem na cstugu a tam je neco o tom jak to potom donutit fungovat
cesky. Ocekaval bych distribuci podobnou MikTeXu 2.1 pro win co prave
pouzivam, stahl jsem si nejake minimum (30Mb) a je tam naprosto vsechno co
muze normalni smrtelnik potrebovat, dosud jsem nemusel nic stahovat, vse
fungule vyborne, jsou v tom fonty, dvipdfm, pdftex proste vsechno. A nekdo
mi poradil i mininavod na pocesteni ktere taky funguje vyborne. Jeste jedou
tomu dobrodinci dekuju.
Vlastne moment, stahoval si jsem caption2.:))

V tom linuxu bych to take rad pocestil, ale to je asi az uplne na zaver.
Nechci nikoho obtezovat staci kdyz mi poradite kde hledat informace o
LaTeXu v linuxu.

Predpokladam taky ze k tomu aby mi fungoval LyX je potreba fungujici
CsLaTeX.

Dekuju Jirka