TeX, LaTeX, XML a komplikace s tim spojene

Jirka Kosek jirka at kosek.cz
Fri Jan 25 20:09:43 CET 2002

cslatex at seznam.cz wrote:

> Omlouvam se, ale na internetu zasadne neudavam pravou totoznost, protoze se
> bojim.

To vás upřímně lituji, většina lidí (včetně mne) má mnohem menší ochotu
odpovídat anonymům. Asi by vás někdo mohl zastřelit, kdyby zjistil, že
tušíte, co je to TeX.

> PS: Zajimave je, ze i Jiri Kosek pise svoje knihy v LaTeXu, znamena to neco
> ? Proc je tedy nepise v XML ???

Nevím jestli myslíte stejného Jiřího Koska jako já, ale ten, kterého
myslím já, v LaTeXu nikdy žádnou knihu nenapsal. Starší knihy psal přímo
v plainTeXu, novější v DocBooku a pro sazbu je opět převedl do
plainTeXu.

  Jirka Kosek
  e-mail: jirka at kosek.cz
  http://www.kosek.cz