Konverze z LaTeXu a nejen to - posledni vykrik

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Fri Jan 25 16:53:02 CET 2002

Dobrý den,

kromě toho, že bych také poprosil o představení se (anonymní
komunikaci nemám rád už od dob ne až tak dávno minulých), bych si
dovolil přičinit pár poznámek k Vašemu mailu

On Fri, Jan 25, 2002 at 12:42:15AM, cslatex at seznam.cz wrote:
> Ale pod Linuxem, kdyz jsem updatoval svuj originalni LyX ze
> SuSE novou verzi, tak mi nefungovala cestina :o((( !!! Moc jsem
> se trapil a az kdyz jsem teprve nainstaloval starou verzi, opet
> muj LyX umel cestinu.

SuSE nepoužívám, ale na lyx-users listu jsem zaslechl cosi o tom,
že buď xforms nebo LyX dodávaný SuSE je vadný. Koukněte se do
archívu konference lyx-users na www.lyx.org a najdete tam
odpověď. Jinak mě LyX 1.1.6fix4 pracuje na RedHatu jako hodinky
(s češtinou bez czech.keymap, už umí číst přímo Xkové kódy).

> Ja pisu a chci psat LaTeX (nikoliv cisty TeX - ten je daleko
> slozitejsi), ale kdyz jsem se dival na zdrojak ulozeny LyXem,
> prisel mi dost podivny oproti takovemu, ktery jsem psal rucne
> :o( ... cpal tam dalsi nesmyslne veci navic. Prezenu to a
> prirovnam to jako kdyz pisete HTML rucne a nebo v Micro$oft
> FrontPage nebo Wordu ;-) !!! Co si o tom myslite, je vystupem
> LyXu cisty a korektni kod ???

Přirovnávat LyX k Wordu je dost opovážlivé tvrzení a každého
milovníka LyXu (např. mě) se dost citelně dotýká. Moje zkušenosti
s LyXem jsou přesně opačné -- až na výjimky je výsledný LaTeXový
kód až překapivě kvalitní. Mohl byste mi poslat (asi raději
soukromým mailem) nějaké ukázky LyXových souborů, které Vás
opravňují k tak opovážlivému tvrzení?

	Hezký den

		Matěj Cepl

Matej Cepl, ceplma00 at yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

The American Republic will endure, until politicians realize they
can bribe the people with their own money.
	-- Alexis de Tocqueville