Vytahnuti obrazku z PDF

Stepan Kasal kasal at matsrv.math.cas.cz
Thu Jan 10 11:06:16 CET 2002

On Wed, 9 Jan 2002 12:19:10 +0000 (UTC), Zdenek Wagner <wagner at cesnet.cz> wrote:

> On Wed, 9 Jan 2002, Stepan Kasal wrote:
> To trochu prehanite. XFree86 je X-server a umi spoustet bud textove
> programy nebo graficke programy, ktere bezi jako X-client. Spustite si
> tedy na dalku xfig z linuxu i z windows, ale nepustite si MSIE nebo MS
> Office.

Samozrejme. Moje poznamka "(Unix ci Win)" mela znit "(Unix ci CygWin)."

Mel jsem na mysli, ze mohu na sve obrazovce spoustet lokalne nainstalovany
xfig, nebo xfig bezici na nejakem jinem stroji, kde muze bezet linux, jina
odruda unixu, ci cygwin.dll nad windows.

Derkuji za pomoc k me zmatene formulaci.
Stepan Kasal