minipage a figure (nejde dohromady?)

Martin Sveda sejda at kn.vutbr.cz
Sat Jan 5 16:04:38 CET 2002

	Zdravim,
pri psani jedne prace jsem narazil na problem,
jak vedle sebe vlozit text a maly obrazek.
Chtel jsem to udelat pomoci \minipage, ale
nasledujici cast kodu mi to neprelozi...

\begin{minipage}[t]{.45\linewidth}
Hola hola....
\end{minipage} \hfill
\begin{minipage}[t]{.45\linewidth}
\noindent
\begin{figure}[ht]
  \centering
  \includegraphics{obrazky/atmel.eps}
  \caption{Popis vývodů 89C2051}
  \label{atmel}
\end{figure}
 Hola dola...
\end{minipage}

Hlasi to nasledujici:

! LaTeX Error: Float(s) lost.

See the LaTeX manual or LaTeX Companion for explanation.
Type  H <return>  for immediate help.

l.582 \clearpage

?

Kdyz nepouziju \begin{figure} ...... \end{figure} tak se tam
sice ten obrazek objevi, ale je neocisloovany a nemohu na
nej odkazovat.

Vim, ze se tu obtekani jiz resilo, cetl jsem www.cstug.cz/csfaq,
ale takhle se mi to zatim ani resit nechtelo. Pro moje potreby
by bohate \minipage stacilo, ale chtel bych mit u toho obrazku
popisek a odkazovat se na nej.

Dik za rady, jak ho popsat a odkazat se na nej.

			S pozdravem, Martin Sveda