Vytahnuti obrazku z PDF

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Wed Jan 9 16:28:29 CET 2002

On Wed, Jan 09, 2002 at 04:10:26PM +0100, Zdenek Wagner wrote:

> Nebylo to nahodou VNC? Tam to jde, ale ma to vlastni protokol radove
> pomalejsi nez X11.

Nevím co VNC je, ale určitě to bylo na X.org. Pojďme ale tuhle
diskusi ukončit, je skutečně mimo mísu (jak bych navrhoval
překládat výraz off-topic).

		Matěj

Matej Cepl, ceplma00 at yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

I know of no country in which there is so little independence of
mind and real freedom of discussion as in America.
	-- Alexis de Tocqueville