Mezera ve "100 Kc"

Libor Chocholaty chocholaty at gncz.cz
Tue Jan 8 09:58:02 CET 2002

Nevim to sice na 100%, ale vsadil bych se, ze tam patri mezera zuzena,
tedy 1/5 ctverciku.

Pokud jsem vam moc nepomohl, prominte. Pred casem jsem hledal sirku
zuzene mezery v Typografickem manualu pana Berana, ale nebyla tam
uvedena. Vychazim z toho, ze normalni mezera je 1/3 ctverciku a muze se
zuzit/natahnout mezi 1/4 - 1/2 ctverciku, pri sazbe do bloku. Zuzena
mezera by mela byt uzsi, takze davam 1/5. Budu rad, kdyz zkusenejsi
prispeji svoji troskou do mlyna a dozvim se vic.

S pozdravem, Libor Chocholaty