\deffootnote

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Sat Jan 5 05:04:37 CET 2002

On Thu, Jan 03, 2002 at 10:16:21AM +0100, Stepan Kasal wrote:

> Ahoj Mateji,
> 	s pomoci babelfish.altavista.com jsem to trochu prelouskal:
> \deffootnote[a0]{a}{p}{makro}
>
> a -- urcuje odsazeni vsech radek odstavce od leveho okraje.
>
> a0 -- urcuje odsazeni prvniho radku od leveho okraje (znacka je vystrcena
> doleva, ta se nepocita), neni-li zadano, je prvni radek odsazen stejne
> jako dalsi.
>
> p -- pouzije se pouze v pripade, kdy ma \footnote vice odstavcu; nejspis je
> to hodnota leveho odsazeni prvniho radku dalsiho odstavce.

Chvilku jsem si s tím hrál a mám pocit, že následující nastavení
produkuje ,,nejčeštější`` výsledky:

\deffootnote{1em}{1em}%
{\textsuperscript{\normalfont\thefootnotemark\ }}

Co ty na to?

	Matěj

Matej Cepl, ceplma00 at yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as
the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to
steal bread.
	-- Anatole France