Chyba v emTeXu?

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Jan 3 15:05:34 CET 2002

On Thu, 3 Jan 2002, Anton Surda wrote:

> Skor som mal podozrenie na nejake precnievajuce metriky.

U nekterych fontu se muze stat, ze vycniva diakritika, ale prave proto
jsem nastavoval \linaskiplimit na -2dd.

> Cez sviatky som sa pohral s OFS. Vynikajuca praca p. Olsaka. Trochu ma len

Mne se OFS taky libi.

> malou upravou metriky fontu Symbols, by sa dalo zabezpecit, aby TeX integral
> automaticky zvacsoval, podobne ako zatvorky. Skusal to niekto? Nebude v tom
> predsa len nejaky zadrhel? Zvacsovacia ciarka je v PS fonte je omnoho vacsia
> ako tie pre zatvorky v TeXu.

Je treba zasahnout do metriky. Nevim z hlavy, jak se natahovaci symboly
delaji, ale je to podrobne popsano. A po zasahu do metriky je to treba
vyzkouset, jestli na sebe jednotlive casti dobre navazuji.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://icebearsoft.euweb.cz