oboustrany tisk v latexu

Marek Pomp Katedra Mat. PrF pomp at susex.osu.cz
Mon Feb 25 09:22:30 CET 2002

Pekny zacatek tydne,
Problemy se zmensenym pismem ktere produkuje psnup lze obejit (jak uz tady
bylo nekolikrat receno) prikazem pstops. (Myslim, ze psnup by se mel
pouzivat jen kdyz je k dispozici pouze hotovy ps soubor.)

Pro brozurky a5 pouzivam v csplainu (deseti bodove pismo) nastaveni:
	\hsize=27\baselineskip
	\vsize=42\baselineskip
	\advance \hoffset by-1in
	\advance \hoffset by 1.5cm
	\advance \voffset by-1in
	\advance \voffset by 1.5cm
cimz dostanu stranku a5 s 1.5cm okraji.
Na dvi pustim dvips a potom brozurku usporadam (velikost zustava)
	pstops '4:-3L(29cm,0)+0L(29cm,14.85cm)'  vstup.ps  a5-lic.ps
	pstops '4:1L(29cm,0)+-2L(29cm,14.85cm)'  vstup.ps  a5-rub.ps
pstops ma sice ponekud divoce vypadajici parametry, ale z manualovych
stranek jde pomerne hezky vycist co ktery znamena a pripadne je
modifikovat.
marek pomp