v cem psat dokumentaci k projektum

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Thu Feb 21 18:58:55 CET 2002

On Thu, Feb 21, 2002 at 08:17:10AM, Tom Z. Meinlschmidt wrote:
> spravuji svuj vlastni rozsahlejsi projekt, a delsi cas badam
> nad tim, v cem psat dokumentaci - musi byt hypertextova, bude
> tam velke mnozstvi tabulek, a popisu, celkem rozsahla
> struktura. TeX i HTML jsem zavrhnul, DocBook - do neho se
> snazim proniknout, ale zatim solidne tapu,co pouzivat a jak.
> Export bych potreboval do html/txt(pdf)

I když už mám pocit, že v téhle konferenci se na TeX moc nedrží
:-), přesto si neodpustím heretickou poznámku: proč nepoužít
LaTeX s případným následným exportem přes LaTeX2HTML? Respektive,
možná hezčí alternativa jsou šablony pomocí kterých je
vygenerována dokumentace k Pythonu (i když Ti podle mého také už
přecházejí na XML; a jsem tam zas!) --- www.python.org/docs
(tuším).

Matěj

Matej Cepl, ceplma00 at yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

Extremism in the defense of liberty is no vice; moderation in the
pursuit of justice is no virtue.
	-- Barry Goldwater (actually written by Karl Hess)