v cem psat dokumentaci k projektum

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Feb 21 10:22:08 CET 2002

On Thu, 21 Feb 2002, Tom Z. Meinlschmidt wrote:

> prepsal jsem se, melo tam byt html/tex(pdf) :) ten vystup do texu je regulerni
> tex nebo nejaka 'modifikace' ala latex? Math urcite potrebovat nebudu. Windows

db2latex existuje, o transformacnim stylu do plain TeXu nevim, ale mozna
je taky. Trochu potiz je v tom, ze plain TeX nema predpripravena makra pro
obsah, hypertextove odkazy, atd., vse by musel zaridit ten transformacni
styl nebo by k nemu musel byt prilozen nejaky balik maker, ktery by se
nacital primitivem \input.

> mam taky, lec pouzivat nechci, preci jen tex->pdf vypada o dost lepe nez webcapture.

tex->pdf bude temer jiste lepsi nez FOP.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/