v cem psat dokumentaci k projektum

Tom Z. Meinlschmidt tm at kenny.bluetone.cz
Thu Feb 21 10:09:32 CET 2002

Dobry den,

On Thu, Feb 21, 2002 at 09:53:44AM +0100 Zdenek Wagner [wagner at CESNET.CZ] wrote:

> XML/XSL je platformove nezavisle, jen nektere nastroje nemusi byt
> dostupne, pripadne se mohou jmenovat jinak. Kdyz si odmyslim chyby v
> implementaci Javy v OS/2, pak v zasade vse mi beha v OS/2 i v linuxu.
> Saxon a FOP jede urcite, ceske trideni pro Saxon si muzete stahnout z
> mych stranek. V projektu gnome jsou libxml a libxslt a jiste najdete i
> jine nastroje.

u saxonu me jen mrzi, ze musim mit kvuli jedne veci jdk, u fopu jsem se docetl,
ze ne vsechny veci to umi - jaky je aktualni stav nedokazu posoudit

> Cim je nastroj universalnejsi, tim je slozitejsi a tezsi k nauceni...
> Ovsem nemusite se omezovat na konkretni DTD, muzete si pridat treba dalsi
> jmenny prostor s pozadovanymi elementy, ale pokud nepotrebujete
> matematiky, pak je asi lepsi zustat u DB. Prevod do HTML je bezproblemovy,
> holy text jsem nezkousel, PDF ziskate bud pres (La)TeX nebo muzete pouzit
> FOP. Take muzete pouzit WebCapture v Acrobatu, verze 5.0CE zvlada i
> cestinu -- ale to byste vlastne musel mit Windows...

prepsal jsem se, melo tam byt html/tex(pdf) :) ten vystup do texu je regulerni
tex nebo nejaka 'modifikace' ala latex? Math urcite potrebovat nebudu. Windows
mam taky, lec pouzivat nechci, preci jen tex->pdf vypada o dost lepe nez webcapture.

btw - nemate nekdo .vim makra pro automaticke zavirani (doplnovani) xml tagu? Neco
jsem hledal, ale zatim neuspesne. Diky

> Zdenek Wagner
> e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

tm

Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCP, MCP+I, MCSE, NetApp Filer & NetCache
Datron s.r.o., Vachkova 3008, 470 01 Ceska Lipa, 0425/834 421, f: 834 425
    !K w(---) !O !M V PS+ PE Y+ PGP++ t+@ !5 X? R tv b+ !DI D+ G e>+++