NewRe: Jak na text v matematickem textu (maybe longer)

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Wed Feb 20 17:21:38 CET 2002

On Tue, 19 Feb 2002, Petr Sojka wrote:

> Ano, \hbox je prikaz TeXu.
> V `kpsewhich latex.ltx` najdete
> \long\def\mbox#1{\leavevmode\hbox{#1}}
> tedy \mbox oproti \hboxu jeste zajisti prepnuti do horizontalniho modu.

mirne od veci:

Ta definice \long\def\mbox#1{\leavevmode\hbox{#1}} me teda docela
prekvapila. Je videt, ze jsem neprostoural vsechna zakouti LaTeXu a ze ho
zas tolik neznam. Ocekaval jsem mnohem inteligentnejsi definici:

\def\mbox{\leavevmode\hbox}

aby bylo mozne psat neco jako \mbox to{cosi}, \mbox spread{cosi}.
Asi jsem tvurce LaTeXu ponekud precenil :-).

Petr Olsak