OT: Re: NewRe: Jak na text v matematickem textu (maybe longer)

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Feb 20 12:17:28 CET 2002

On Wed, 20 Feb 2002, Tomas Bures wrote:

> Navic, co se tyce DocBooku, tak XSL styly pro nej jsou zatim stale ve vyvoji,
> z cehoz prameni jiste komplikace. Navic dalsim problemem je program, ktery
> z XSL-FO udela vysledne PDF. Z tech free je podle me vyborny PassiveTeX,
> ale ten ma napriklad zatim pomerne spatnou podporu pro tabulky.
>
> Takze XML a DocBook jsou vyborne nastroje, ale potrebuji opet zkusenejsiho
> uzivatele, kteremu nevadi modifikovat si XSL-styly pro vlastni potrebu,
> prip. neco i resit se stylem pro PassiveTeX.

Ja se zatim nechci ucit formatovaci objekty a nechci premyslet, jak ozivit
PassiveTeX v OS/2. Krome toho mam jiz dost velke zkusenosti s
programovanim v LaTeXu, takze mi v zasade staci XSLT + LaTeXova makra.
Ovsem, jak bylo receno, znamena to, ze do tech stylu musim delat upravy (a
nez zjistite, kam se ma do tech stylu pro DocBook zasahnout, zabere to
dost casu).

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/