OT: Re: NewRe: Jak na text v matematickem textu (maybe longer)

Tomas Bures ghort at pauline.vellum.cz
Wed Feb 20 11:51:39 CET 2002

Navic, co se tyce DocBooku, tak XSL styly pro nej jsou zatim stale ve vyvoji,
z cehoz prameni jiste komplikace. Navic dalsim problemem je program, ktery
z XSL-FO udela vysledne PDF. Z tech free je podle me vyborny PassiveTeX,
ale ten ma napriklad zatim pomerne spatnou podporu pro tabulky.

Takze XML a DocBook jsou vyborne nastroje, ale potrebuji opet zkusenejsiho
uzivatele, kteremu nevadi modifikovat si XSL-styly pro vlastni potrebu,
prip. neco i resit se stylem pro PassiveTeX.

Tomas Bures