Cesky styl do LaTeXu

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Wed Feb 13 16:08:32 CET 2002

On Wed, Feb 13, 2002 at 09:07:00AM +0100, Petr Olsak wrote:
> Souhlasim. Vas povzdech o moznem slouceni cslatexu se na tomto
> listu jednou za cas objevi a ja pak mohu jednou za cas znovu
> pripomenout, jak to vlastne bylo z meho pohledu.

Tak to berte jenom za takovou krajovou zvyklost, že jsem tady
propadl mnohem více globalizaci :-). Ne, skutečně nechci vzbouzet
žádné flame war (což jsem trochu jako náznakem rozuměl z Tvé
odpovědi, Petře), jenom mám příliš inženýrského ducha, aby mě
nezlobilo, že optimální řešení stále ještě není dosaženo.

Slibuji, že až mi jednou Zdeněk pošle ten nový styl pro Zpravodaj
(a až já se vyhrabu z mid-term zkoušek) tak napíšu slibovaný
příspěvek o tom, jak psát příspěvky pro Zpravodaj v LyXu, a to
bude určitě celé v cslatexu. Možná, že se do něj tou dobou také
zamiluji :-).

	Hezký den

		Matěj

Matej Cepl, ceplma00 at yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

There's a long-standing bug relating to the x86 architecture that
allows you to install Windows.
	-- Matthew D. Fuller