Cesky styl do LaTeXu

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Feb 13 09:24:06 CET 2002

On Wed, 13 Feb 2002, Petr Olsak wrote:

> Proti encTeXu byli nekteri cinovnici kolem TeXu (napriklad David C.) a
> strasne jsem se divil, ze najednou stejne argumenty nepouzili tito
> cinovnici i proti --tcx-translate. Proste nektere veci nechapu.

Argument pro encTeX a proti --tcx-translate me bohuzel napadl az pozde.
Idea, samozrejme chvalyhodna, je ze udaj o kodovani ma byt uvnitr
dokumentu. Jenze pri prenosu se muze kodovani zmenit, napr pri ftp v
textovem rezimu -- drive se to pouzivalo pro prenos mezi systemy s ASCII a
s EBCDIC, nyni dochazi k automatickemu prevodu mezi OS/2 a linuxem
(konvertuje se cestina a ukonceni radku). Pokud nastaveni pro encTeX bude
soucasti souboru, pak se prislusna tabulka pri prevodu zmeni stejne jako
zbytek souboru, zatimco v soucasne web2c bude informace o kodovani spatna.

> Petr Olsak

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/