Cesky styl do LaTeXu

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Wed Feb 13 09:15:21 CET 2002

On Tue, 12 Feb 2002, Petr Sojka wrote:

> Pokud by se dostal do etexu/web2c pred rozsirenim --tcx-translate,
> tak by ho jako soucast etexu patrne prijala.

Ano, asi mas pravdu. Jen mi neni jasne, proc se nedostal do web2c pred
rozsirenim --tcx-translate, kdyz clanek o encTeXu vysel v americkem
TUGboatu pred zevedenim --tcx-translate, a polaci me pozvali na
svou slezinu, kde jsem prednasel o encTeXu dva roky pred zavedenim
--tcx-translate. Tam jsem take videl, ze polaci encTeX pouzivaji.
V urcitem obdobi to bylo i soucasti pdfTeXu.

Proti encTeXu byli nekteri cinovnici kolem TeXu (napriklad David C.) a
strasne jsem se divil, ze najednou stejne argumenty nepouzili tito
cinovnici i proti --tcx-translate. Proste nektere veci nechapu.

Petr Olsak