OT: Re: NewRe: Jak na text v matematickem textu (maybe longer)

Petr Novák cslatex at seznam.cz
Tue Feb 19 20:21:37 CET 2002

Linux
> Investice do vzdela(va)ni je dlouhodoba, nevyhodna jen z jepici
perspektivy.
> "Truhlik" dokument v M$ Wordu sice napise, ale teprve pak zjisti, ze
nedosahne
> toho, co potrebuje (napriklad takovou zakladni vec jako nedelitelnou
> roztazitelnou mezeru) a muze zacit znova a praci zahodit, nebot to na
> zadnem listu nevyresi.

Nevím, zda jste si to špatně nevyložil. Ano, proto nepíšu ve Wordu (zavrhl
jsem), ale jsem tady a píšu v LaTeXu nebo hledám alternativy. Je to krize:
tu Perl, tu PHP, tu LaTeX, tu Linux, tu XHTML, tu JavaScript, tu Apache, ...
a to jen v rámci počítače > pomalu, ale jistě se topím. Počítače nejsou mojí
hlavní náplní (pouze ve volném čase a toho je hodně málo), ale rád bych si
pomocí nich usnadňoval i práci jinou. Proto se ptám v čem a co se učit. Taky
musím brát v potaz, že když mám odevzdat nějakou práci do týdne, že se
nebudu dva týdny učit, v čem to napsat. Potřebuji se učit efektivně, učit se
při psaní práce a ne tak, abych psal co řádek to jeden den nebo abych
nemusel později dělat změny v dokumentu, protože se jazyk změnil nebo
postupovat metodou pokus omyl. Ještě jsem nevystihl vše zcela přesně,
kritika si vždycky něco najde, ale už se z toho snad nechá vycíti duch věci.

Petr - ten email si tedy brzy změním až budu mít volněji

PS: Pokud vám to nevadí, mě tykejte. Jsem obyčejnej člověk; možná
neobyčejně.