Vkladani MetaPostu do PDF

Boleslav Bobcik xbobcik at fi.muni.cz
Fri Feb 15 15:07:56 CET 2002

Dobry den,

narazil jsem pri subj. na pomerne neprijemny problem. Grafika sama o sobe
vlozit jde, ale pokud pouziji v MetaPostu texty, Acrobat Reader havaruje s
hlasenim "Illegal operation inside a path". Pritom xpdf zobrazuje vse v
poradku.

-----obr.mp-----
prologues := 1;
verbatimtex
%&csplain
etex
beginfig(1);
dotlabel(btex Text etex, (0,0));
endfig;
end;
-----

-----zdroj.tex-----
\input supp-pdf
\centerline{\convertMPtoPDF{obr.1}{1}{1}}
\bye
------

Jeste pro informaci: mam pdftex 0.14e, MetaPost 0.641 a ConTEXT 2000.02.22

Nevi nekdo, jestli je chyba ve mne nebo v AcroReaderu? Zkousel jsem jeho
implementace pro Linux i Windows, oboji se stejnym vysledkem :-( A na to,
ze by kazdy mel xpdf, spolehat asi nemohu...

--Boleslav Bobcik
  mailto:xbobcik at informatics.muni.cz
  http://www.fi.muni.cz/~xbobcik