Vkladani MetaPostu do PDF

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Feb 15 15:19:00 CET 2002

On Fri, 15 Feb 2002, Boleslav Bobcik wrote:

> Jeste pro informaci: mam pdftex 0.14e, MetaPost 0.641 a ConTEXT 2000.02.22
>
> Nevi nekdo, jestli je chyba ve mne nebo v AcroReaderu? Zkousel jsem jeho
> implementace pro Linux i Windows, oboji se stejnym vysledkem :-( A na to,
> ze by kazdy mel xpdf, spolehat asi nemohu...

Muze to byt otazka kompatibility mezi verzemi, treba mate Acrobat prilis
stare verze. Pro srovnani uvadim tabulku, kam dospel vyvoj Acrobatu v
ruznych systemech:

DOS: 2.0 (vyvoj zastaven, dalsi verze nebude)
OS/2: 3.0
Linux: 4.5
Windows: 5.0.5
Macintosh: 5.0.5 (snad, nevim uplne jiste)

Pri tvorbe PDF se musite rozhodnout, s kterymi OS chcete byt kompatibilni.

> --Boleslav Bobcik
>   mailto:xbobcik at informatics.muni.cz
>   http://www.fi.muni.cz/~xbobcik

Zdenek Wagner