WinEdt + miktex z TeX CD od pana Rybičky - jak na to ?

cslatex at seznam.cz cslatex at seznam.cz
Mon Feb 4 16:21:43 CET 2002

Dobrý den.

Mohl byste mi prosím někdo poradit, jak rozchodit WinEdt spolu s MikTeXem ?
(Háček je v tom, že mi neběží ani kompilace pomocí texify na příkazové
řádce, viz. níže)

Stáhl jsem si zip verzi TeX CD od pana Rybičky a nahrál do C:\TeX_CD

Přidal jsem PATH ve WinXP (winkey+Break >>> Upřesnit >>> Proměnné prostředí

WinEdt mám nainstalovaný v C:\Programy\Editory\WinEdt 5.3 - Build 20020126 -
beta version\ a MikTeX mám v C:\TeX_CD\texmf\

Nic jsem neinstaloval, protože jsem pochopil z návodu na TeX_CD, že se
nemusí nic instalovat. Přesto mi však WinEdt nechce kompilovat a po zadání
"texify neco.tex" to chce po mně nějaké czech.ldf a další věci do babel,
přitom babel už jsem rozzipoval v příslušném adresáři (na TeX_CD byl
bibtex.zip). Navíc jsem slyšel, že babel by se neměl pro češtinu používat a
mělo by to fungovat bez něj. A navíc aktivovat české uvozovky, ... což se
dělá - matně vzpomínám - pomocí nějakých pluginů.

Jak tedy nejjednudušeji rozchodit tu kompilaci pomocí WinEdt ? Chci psát
!česky! se vším všudy (uvozovky, ...) v LaTeXu2e. (Už jsem v něm psal, ale
teď jsem opět zatuhl u instalace :o( )

(To musím opravdu nainstalovat od začátku celý MikTeX, GhostScript, Cigwin,
a kdoví co ještě ? Často přeinstalovávám operační systém a nastavovat
opětovně podporu LaTeXu je velice zdlouhavé a náročné. Nestačí to jen od
někud vždycky zkopírovat, třeba z TeX_CD ?)

Děkuji mockrát za odpověď - Petr Novák

PS: Doporučte prosím nějaký windowsovský DVI viewer, který poběží ihned (aby
měl všechny složky integrované v sobě a nepotřeboal ke svému běhu další
programy, vyjma operačního systému); jako například výborný Adobe Acrobat
5.0 pro PDF view.