Re: Drobná chybka (?) v CS fontech

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Feb 4 17:08:16 CET 2002

On Mon, 4 Feb 2002 cslatex at seznam.cz wrote:

> Nejsem žádný profesionál, ale snaha z mé strany by byla. Pokud bych věděl
> jak na to a co mám udělat, proč ne.
>
> S pozdravem Petr Novák

> vlastnost

Ja jsem se nad tim trosku zamyslel a dospel jsem k nazoru, ze nevim, jak
bych to delal se zachovanim kompatibility. Prvni napad byl, ze by se k
ligature fl pridavalo extra diakriticke znamenko. Nevim, zda je ve fontech
jeste nejaka volna pozice, kam by se ty ligatury vesly. Pokud bych
predpokladal, ze mam samotne fl a samotne diakriticke znamenko, ktere bych
prisadil, pak bych ale musel psat \v{fl}, protoze f\v{l} by neudelalo
ligaturu fl. pokud jsou jeste 2 mista volna + jedno misto na Euro, pak to
neni problem.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/