editory pro TeX

Petr Aubrecht paubrecht at volny.cz
Fri Feb 1 06:06:56 CET 2002

Jeste ze jste to pripomnel. Doplnuji definici WinEdt:

Jmeno: WinEdt:
*******
OS: Windows
Licence: shareware (30 dni na vyzkouseni)
-------
Zvyraznovac syntaxe: ANO
Makra: ANO
Vlastni makrojazyk: ANO
Urceny primo (tj, prednastavene prostredi, externi davky,
syntax...) pro: TeX vubec, MikTeX, HTML, C++...
Korektor pro cestinu: ANO
Individualni uprava nabidek a nastaveni klavesovych zkratek: ANO

Zvlastnosti: instalace bez konfigurace - nainstalujes a funguje, pri pouziti
MikTeXu hotovy search a inverse search (vazba TeX<->DVI), zive seznamy
odkazu, labelu, referenci, obsah atd., obdelnikova selekce, vyber labelu po
napsani \ref{}, totez pro bibtex, nastroje pro rychlou tabulku, bibitems
atd., spousta pripravenych (jen zaskrtnout, ze se maji pouzit) maker pro
zjednoduseni prace s LaTeXem. Treba dopsani \end{X} po napsani \begin{X}.

Nevyhody: potreba precist tristrankove oduvodneni, jak zachazi s konci
radku, jinak je to velmi frustrujici

Na zaver bych si dovolil doporucit rozhozeni ,,Urceny pro'' na Primarni
urceni (LaTeX, TeX) a "Prinejhorsim jde pouzit na:", v tomto pripade HTML a
C++. To udela opravdu jenom zoufalec (HTML -- bezva je free HTML-kit).
A taky bychom tam meli mit moznost dopisovat osobni sympatie (ja jsem se do
tohodle zamiloval hned a jeste me to nepustilo -- rok a pul). Bohuzel neni
pro Linux ;-)

Kde je ta stranka? ;-)

Petr Aubrecht

news:200201231243.g0NChGE05446 at relay.felk.cvut.cz...