editory pro TeX

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Fri Feb 1 09:57:26 CET 2002

Dobrý den,
1. února 2002, 6:06:56, napsal jste:

> Na zaver bych si dovolil doporucit rozhozeni ,,Urceny pro'' na Primarni
> urceni (LaTeX, TeX) a "Prinejhorsim jde pouzit na:", v tomto pripade HTML a
> C++. To udela opravdu jenom zoufalec (HTML -- bezva je free HTML-kit).
> A taky bychom tam meli mit moznost dopisovat osobni sympatie (ja jsem se do
> tohodle zamiloval hned a jeste me to nepustilo -- rok a pul). Bohuzel neni
> pro Linux ;-)

Obavam se, ze by se pak ze strucneho navodneho prehledu stalo malo
prehledne rozsahle povidani. Chtel jsem se tim vyhnout prave tem
ruznym stretum v listu typu:  a ja nedam dopustit na ... protoze ma
uzasne ikony :-) Lepsi se mi zda umi-nemumi ANO-NE, kazdy snad
pochopi, ze to nemuze byt vycerpavajici info a zkusi si sam.

http://www.phil.muni.cz/~jokr/tex.html
http://www.phil.muni.cz/~jokr/tex/tex-editory.html