OT: WinEdt

Petr Aubrecht paubrecht at volny.cz
Fri Feb 1 05:06:56 CET 2002

skvely shell. Poradite mi prosim?

> Ja windows nemam, takze to nevim uplne jiste, ale domnivam se, ze po
> zaplaceni dostanete nejaky klic a po jeho zadani do pocitace se zbavite
> zprav, ze mate program zaregistrovat. Preinstalovani WinEdt urcite
> nepomuze, to byste musel naformatovat disk a preinstalovat Windows...
> Zdenek Wagner

Ja jsem z jeho chovani nabyl dojmu, ze se obcas pripoji k Inetu a overi si,
ze klic je legalni :-O
Bez ziveho pripojeni neremcal, na pocitaci na siti se uz davno bouril. Nebo
pomohlo ho vzdycky po hodine restartovat.

Nicmene idealni je obetovat necela dva tisice a podekovat tak autorovi ;-)
Ja vim, jenom kvuli diplomce...

Po zaplaceni zadate novy klic a je klid. :-)
A ten pocit, kdyz na bezbrannou hlasku, jestli je ten klic legalni, muzete
odpovedet ,,Yes!''

Petr Aubrecht