LyX pod Windows

Anton Surda fyzisurd at savba.sk
Mon Aug 19 14:18:08 CEST 2002

> [...]
> zkusenosti (skolim jej) a musim rict, ze moje nejvetsi chyba byla,
> kdyz jsem svou zaverecnou praci na VS psal prave v nem. Vim, ze
> pritelkyni bych v zivote nenaucil TeX (nutno rict, ze pro ni by to
> byla zbytecnost) a proto jsem zvolil kompromis mezi svou negativni
> zkusenosti s Wordem a zamitavym stanoviskem pritelkyne vuci TeXu (i
> kdyz jsem ji uz vysvetlil, ze TeX je nejlepsi :) Takze mi vysel LyX.
> Ona uvidi, co potrebuje a ja to vyexportuju do LaTeXu a pohraju si s
> tim. To jen na okraj. Doufam, ze se v konfrenci nerozproudi diskuse

To by som urcite nechcel, ale ked sme uz natrafili na Wordovskeho experta,
nemohli by ste urobit male zrovnanie jazyka, ktorym sa da programovat vo
Worde (myslim, ze sa vola nejako ako WordBasic) a TeXu? Uz dlho sa planujem
na to podivat a takto by ste mi usetrili kopu namahy.

Vopred dakuje

Anton Surda