LyX pod Windows

konf at volny.cz konf at volny.cz
Mon Aug 19 12:30:13 CEST 2002

Ahoj,

>Protoze se nikdo neozval, zkusim odpovedet ja:
>rozchodil jsem Lyx pomoci serveru X-free .... (dostupny ze stranek
>Gygwin) na Win 98. Nastaveni klavesnice a jazyka se potom provadi
primo v >Lyxu. Docela to chodilo, ale stejne jsem se vratil k
"normalnimu"
>TeXovani.
Diky moc. Hned to jdu vyzkouset.

>S pozdravem Robert Marik
>
>PS: Myslim, ze delat neco s TeXem jenom kvuli diplomce je ztrata
casu. >Takze pokud bych ja byl v teto situaci, tak bych se radsi
naucil Word. >Prijde me to lepsi, nez vysvetlovat pritelkyni, ze aby
dostala TO  musi >napsat ONO. Ale to je samozrejme jenom muj osobni
nazor. R.M.
Word byl duvod, proc to chci delat v TeXu. Mam s Wordem vlastni
zkusenosti (skolim jej) a musim rict, ze moje nejvetsi chyba byla,
kdyz jsem svou zaverecnou praci na VS psal prave v nem. Vim, ze
pritelkyni bych v zivote nenaucil TeX (nutno rict, ze pro ni by to
byla zbytecnost) a proto jsem zvolil kompromis mezi svou negativni
zkusenosti s Wordem a zamitavym stanoviskem pritelkyne vuci TeXu (i
kdyz jsem ji uz vysvetlil, ze TeX je nejlepsi :) Takze mi vysel LyX.
Ona uvidi, co potrebuje a ja to vyexportuju do LaTeXu a pohraju si s
tim. To jen na okraj. Doufam, ze se v konfrenci nerozproudi diskuse
na tema Word kontra TeX.

S pozdravem
David