LyX pod Windows

Petr Tomasek tomasek at etf.cuni.cz
Sat Aug 31 16:46:56 CEST 2002

> Word byl duvod, proc to chci delat v TeXu. Mam s Wordem vlastni
> zkusenosti (skolim jej) a musim rict, ze moje nejvetsi chyba byla,
> kdyz jsem svou zaverecnou praci na VS psal prave v nem. Vim, ze
> pritelkyni bych v zivote nenaucil TeX (nutno rict, ze pro ni by to

Opravdu? A to opravdu dela vysokou skolu?

> byla zbytecnost) a proto jsem zvolil kompromis mezi svou negativni
> zkusenosti s Wordem a zamitavym stanoviskem pritelkyne vuci TeXu (i

Hmmm... moji mamince je pres 60 a taky jsem ji naucil napr. cist
emaily pod linuxem/pine-m, atd... Opravdu nechapu, proc by melo byt
tak tezke pripravit pritelkyni makra rict ji, ze kazdou kapitolu
ma zacit treba s "\kapitola{O nesmrtelnosti chrousta}"....

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/