LyX pod Wndows

Robert Marik marik at mendelu.cz
Mon Aug 19 10:26:36 CEST 2002

Protoze se nikdo neozval, zkusim odpovedet ja:
rozchodil jsem Lyx pomoci serveru X-free .... (dostupny ze stranek
Gygwin) na Win 98. Nastaveni klavesnice a jazyka se potom provadi primo v
Lyxu. Docela to chodilo, ale stejne jsem se vratil k "normalnimu"
TeXovani.

S pozdravem Robert Marik

PS: Myslim, ze delat neco s TeXem jenom kvuli diplomce je ztrata casu.
Takze pokud bych ja byl v teto situaci, tak bych se radsi naucil Word.
Prijde me to lepsi, nez vysvetlovat pritelkyni, ze aby dostala TO  musi
napsat ONO. Ale to je samozrejme jenom muj osobni nazor. R.M.