LyX pod Wndows

konf at volny.cz konf at volny.cz
Tue Aug 13 08:36:01 CEST 2002

Dobry den,
moje pritelkyne zacina pracovat na sve diplomove praci a ja jsem ji
rekl, ze kdyz ji bude delat ve Wordu, ze ji nepomuzu :) Jelikoz je
pro ni TeX-like styl psani dokementu naprosto neprijatelny, rozhodl
jsem se, ze pouzijeme LyX. Chtel jsem ho rozchodit pod Windows, ale
narazil jsem na jeden zadrhel. Nejdou mi psat ceske znaky :( Zrejme
je chyba v X serveru (pouzil jsem demoverzi X-Win32 5.3). Hlasi mi
to chybu: "Lib/CZ.XKB: Can't access. Using default keyboard."
Zkousel jsem ten soubor najit na netu, ale nepovedlo se. Pouzivam
Windows 2000 EN.

Muzete mi prosim nekdo poradit, jak se z tohoto problemu vyhrabat?

Diky
David