Trochu OT: Montaz stranek

Josef Polach polach.j at pbsvb.cz
Mon Aug 19 07:34:50 CEST 2002

Dobry den,

mate nekdo zkusenosti se sestavovanim stranek pro tiskarnu? Pokud se
nepokusim pouzit cropmarks, je to v poradku (psutils). Kdyz ale dam
cropmarks (zkousel jsem i ty od p. Wagnera), nedaji se pouzit pouzit
psutils. Zkousel jsem dvibook a dvitodvi, v upravenem dvi se to tvarilo
spravne, ale v PS nebyly nektere prvky videt.

Nemate nekdo nejake neprilis slozite a lacine reseni? (Tentokrat se
napriklad jedna o montaz ctyrech stranek a5.)

BTW: Existuje nejaka dokumentace nebo skolicka k psutils a dviutils?
Manualove stranky jsou velmi strucne a metoda pokus-omyl prilis zdlouhava.
(Napriklad dopidit se toho, ze nejaky argument se ma dat do mezi apostrofy,
aby to fungovalo, mi vzalo ostudne mnoho casu.)

Dekuji za radu, hezky den

--
Josef