centrovani na radku

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Aug 12 14:05:37 CEST 2002

On Mon, 12 Aug 2002, =?ISO-8859-2?Q? Mat=ECj?= =?ISO-8859-2?Q?Pol=E1ch ?= wrote:

> Dekuji,
>
> zkusim to tedy s jinym fontem. Takto bylo to posunuti hodne
> zjevne. Hlaska checksum mismatch se mi objevovala u csb12 uz

Pri generovani fontu Metafontem se vytvari kontrolni soucet, ktery se
uklada do PK i TFM. Uvedena zprava znamena, ze PK ma jiny kontrolni soucet
nez TFM. Je tedy mozne, ze hotove PK neodpovidaji metrice, podle ktere to
TeX vysazel. Pri mych testech generovani csb* havarovalo a dvipm nakreslil
jen bounding boxy opodle stejne metriky, kterou pouzil TeX. Mimochodem,
csb10 at 17pt mi funguje.

Taky jsem ve sve instalaci nasel csb10.pfb, ale k jinym csb* uz pfb nemam.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/