centrovani na radku

MatějPolách matej.polach at centrum.cz
Mon Aug 12 13:15:52 CEST 2002

Dekuji,

zkusim to tedy s jinym fontem. Takto bylo to posunuti hodne
zjevne. Hlaska checksum mismatch se mi objevovala u csb12 uz
drive, ale vzdy to font vytisklo. Na linuxu se mi csb17 vytiskla,
v miniTeXu na win95 se nevygenerovala csb17 ani do dvi ani do PS.

Josef

Q?Pol=E1ch ?= wrote:

> [...]
vycentrovane. Sice mi MF

Žena v centru pozornosti na http://zena.centrum.cz