emlines.sty

Ladislav Bitto geoflabi at savba.savba.sk
Wed Aug 7 09:32:27 CEST 2002

On Wed, 7 Aug 2002, Lubos Kloc wrote:

> Pokud vim, tak dvips prikazy \special{em:...} podporuje,
> takze pokud pouzijete dvips a prohlizeni/tisk pres
> GhostScript, melo by to bez problemu fungovat.

ano, ide to bez problemov, lenze vysledok ako keby nebol presny. Ja som
vela vyuzival emlines, ale pri prechode na DVIPS som musel pouzit nieco
ine, lebo som nebol spokojny s presnostou emlines cez DVIPS. Neviem ci iba
mne sa to nepodarilo (nieco som prehliadol, zabudol....), alebo taketo
skusenosti ma aj niekto iny. Ked zvysujem rozlisenie (pre DVIPS), tak
akoby sa to na emlines nevztahovalo (hoci som udaje zadaval aj na 0.0001mm
presne).

Zdravi
Ladislav Bitto