ofxord.bst bez seznamu literatury [Was: Re: Variantni definice]

Matej Cepl matej at ceplovi.cz
Wed Aug 7 22:56:22 CEST 2002

Jako obyčejně byla Tvoje odpověď dokonalá a přesně to, co jsem potřeboval.
Děkuji mockrát. Mám jenom ještě jednu drobnou prosbu. Používám oxford.bst,
který produkuje takové ty citace, které jsou celé v poznámkách pod čarou (se
vším harampádím jako je \textit{Ibid.} a jiné podobné nádhery). Tím pádem je
ale pro kratší články zbytečné dělat vůbec nějaký seznam literatury na konci
dokumentu.

Nešlo by nějak přimět LaTeX, aby sice generoval .aux soubor (aby fungoval
BibTeX), ale negeneroval seznam literatury? Když předefinuji prostředí
thebibliography na prázdné prostředí, tak si moc nepomohu, protože nebudu
mít korektní .aux soubor a BibTeX nefunguje. Neměl byste někdo nějaký nápad,
prosím?

Děkuji

Matěj