emlines.sty

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Wed Aug 7 09:11:20 CEST 2002

Pavel Kraus wrote:

> Zdravim pritomne.
>
> Kdysi jsem napsal dokument v CsTeXu 93, a pouzil jsem pritom emlines.sty. Ted
> mam na pocitaci aktualni teTeX, a ejhle, soubor nelze prilozit, nemam
> emlines.sty.
>
> Da se to nekde sehnat? (Ten CsTeX 93 jeste doma mam, tak bych to teoreticky
> mohl vzit z nej, ale nebude vadit rozdil verzi LaTeXu (2.09 vs 2e)?)

emlines.sty (existuje i emlines2.sty) vyuziva schopnosti
Mattesovych driveru z distribuce emTeX kreslit libovolne cary.
Vklada do .dvi souboru prikazy typu \special{em:...}.
Nezlezi tedy vubec na verzi LaTeXu a podobne, ale na tom,
co budete dal delat se vzniklym .dvi souborem.
Pokud vim, tak dvips prikazy \special{em:...} podporuje,
takze pokud pouzijete dvips a prohlizeni/tisk pres
GhostScript, melo by to bez problemu fungovat.
Zda si s tim poradi i prohlizece xdvi, kdvi a podobne
to nevim, musel byste to vyzkouset. Soubor emlines.sty
ze starsi distribuce emTeXu by melo stacit zkopirovat na
vhodne misto, kde ho TeX najde, a aktualizovat databazi
souboru. Pozor, emTeX ma jinou adresarovou strukturu nez
web2c distribuce jako je teTeX.

> Nebo je tam jiny styl s podobnou funkci?
Pro nove prace lze nahradit treba balikem pstricks
s nesrovnatelne sirsimi moznostmi.

        S pozdravem,

               Lubos Kloc