pismeno E v matematickem rezimu

Michal Hajek hajek1 at karlov.mff.cuni.cz
Fri Aug 16 15:26:24 CEST 2002

Dobry den,
dekuji za tip, je to ono, sice jsem to nakonec provedl malinko jinak (viz
nize), ale urcite jste mi moc pomohl. Dekuji, dekuji ;)
Cili vzhledem k tomu, ze nemam calrsfs.sty pouzil jsem balik mathrsfs.sty
a ten funguje perfektne. Ve vzorcich se pak pouziva \mathscr{E}.
Je to presne to krasne kroucene E ;)
Zdravi Michal Hajek